BERMINAT :

Jika ada yang berminat untuk order @ sebarang pertanyaan tentang order sila email ke :
me_mycraft@yahoo.com

atau sms @ telefon sy ke :
019 -5057535



Sunday, February 6, 2011

Order dari kawan2..

Hai semua...ni adalah aktiviti hujung minggu lepas..
saya siapkan order dari kawan opis dan order dari adik-adik saya..
so..mai kite layan k..
 Ini order dari office mate...kakak ni nak beg tote kecik berzip dan bertali kain..
saiznya dalam 9" x 10 1/2" x 2"..

 Ni pencil case untuk adik saya Nur fudla Annisa'..
ada satu lagi..tp saya terlupa snap gambarla..
yg satu lagi bertali..
yg ni saiznya 8" x 4"x 2".

ni lak tote beg besar bersaiz 12 " x 14" x 3"..
bertali kain pjgnya 20"  dan berzip.
yg ni untuk adik saya p sekolah agama@kelas petang.
bergaya dah si kakak ni..
dah isi penuh buku dah tu dlm beg ni..

klu ada yg berminat untuk tempah..sila email kepada saya ye.. :)

No comments:

Post a Comment